19.07.2022 / 16:14
StoryEditor

Maspex zbudował refillomat na makaron. Urządzenie stanie w warszawskim sklepie jednej z dużych sieci handlowych

W połowie sierpnia Maspex zamierza rozpocząć pilotaż refillomatów na makaron (fot. materiały prasowe)
Po kilku miesiącach pracy nad urządzeniem pod nazwą Pasta Station Maspex wprowadza je do sklepów. Grupa z siedzibą w Wadowicach zapowiada, że to pierwszy krok w kierunku stworzenia przez nią uniwersalnego standardu sprzedaży produktów płynnych i suchych w systemie refill i reuse.

Pasta Station wpisuje się w trend eko ponieważ pozwala klientom napełnić wybraną ilością makaronu w dowolnym kształcie własne lub papierowe opakowania. Rozwiązania tego typu są ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 12:56
StoryEditor
Międzynarodowa sieć handlowa zwalnia ponad 1200 osób z powodu potężnej spadku sprzedaży
Kampania sieci Clarks w kolaboracji z Netflixem i serialem Stranger Things

Sieć handlowa, a jednocześnie producent obuwia, brytyjska firma Clarks zwolniła ponad 1200 pracowników w związku z głębokim spadkiem przychodów, który sięgnął w ostatnim roku finansowym niemal 100 milionów funtów. W tym roku spółka obchodzi 200-lecie działalności.

W Polsce pod marką funkcjonują cztery stacjonarne sklepy wyprzedażowe Clarks, w tym dwa w Warszawie i po jednym w Poznaniu i Krakowie. Obecnie firma działa w ponad 50 krajach, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:47
StoryEditor
Znana sieć zmienia swoje sklepy. To największa transformacja od lat
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci handlowych w Europie rozpoczęła wdrażanie największej transformacji swoich sklepów od lat. Zmiany są odpowiedzią na nowe potrzeby zakupowe konsumentów i obejmują zarówno przestrzeń, jak i funkcje obiektów. Co dokładnie zmienia Auchan i czy inne sklepy pójdą w ich ślady?

Auchan wprowadza nowy model działania swoich hipermarketów, rozpoczynając od placówki we francuskim Fréjus. Zmiany mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży, uproszczenie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 03:48