06.05.2022 / 09:01
StoryEditor

Lidl testuje refillomaty dla detergentów. Czy nowe rozwiązanie się sprawdzi?

Na zdj. refillomaty testowane przez sieć Lidl w Wielkiej Brytanii (mat. prasowe Lidl UK)
Brytyjski oddział sieci Lidl uruchomił pilotażowo stację refill do napełniania wielokrotnych opakowań detergentami swojej marki. Jak informuje portal wiadomoscikosmetyczne.pl, butelki zawierają inteligentne chipy, dzięki czemu automat dozuje odpowiednią ilość detergentu i drukuje etykietę.

W maszynach dostępne są cztery rodzaje detergentu marki Lidl, który został wprowadzony w ramach sześciomiesięcznego programu pilotażowego w sklepie w Kingswinford w West Midlan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Auchan, Biedronka, Carrefour, Dino, Żabka, system kaucyjny i ranking sieci franczyzowych
W dzisiejszym podsumowaniu tygodnia pochylamy się nad wynikami finansowymi sieci Biedronka i Carrefour, analizujemy ambicje Auchan dotyczące ekspansji w Polsce, piszemy i działaniach Dino w obszarze e-commerce i Żabce próbującej stać się największą siecią… kwiaciarni. Komplet tematów uzupełnia news o operatorze kaucyjnym, tworzonym przez największych producentów napojów, ranking sieci franczyzowych w Polsce oraz wywiad Szymonem Mitorajem z Grupy Eurocash.

1. Biedronka otarła się o 100 mld zł przychodów. Sieć inwestuje m.in. w sklepy mniejszego formatu, fotowoltaikę, lady mięsne i kasy samoobsługowe

W zeszłym roku na pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 14:00
StoryEditor
Sieci franczyzowe przechodzą transformację technologiczną. W co inwestują i jak się zmieniają?
Technologia powinna w pierwszej kolejności wspierać przedsiębiorców w redukcji kosztów prowadzenia działalności (fot. Delikatesy Centrum/LinkedIn, zdjęcie ilustracyjne)
Transformacja technologiczna w sklepach franczyzowych to proces skomplikowany zwłaszcza w przypadku luźnych związków franczyzobiorcy z siecią. Trzeba ją przeprowadzać stopniowo i zacząć od rzeczy najbardziej oczywistych, chociażby rearanżacji przestrzeni oraz renowacji lub wymiany sprzętu.

Interesuje Cię tematyka franczyzy? Koniecznie sprawdź nasz nowy portal franczyzawhandlu.pl - pierwsze źródło wiedzy dla franczyzobiorców i franczyzodawców.

***

Hasło tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 02:19