30.11.2019 / 10:56
StoryEditor

Mateusz Orzełowski, Topaz: Wiemy jak przyciągnąć świątecznego klienta

Topaz w Warszawie (fot. archiwum)
Projektując promocje związane z okresem świątecznym i noworocznym warto pamiętać, że święta kończą się 24 grudnia i w zasadzie konsument już o nich zapomina. Między świętami a sylwestrem klienci uzupełniają poświąteczne braki, stąd obecność produktów codziennego użytku, takich jak: mięso, wędliny, nabiał czy wypieki, w zaplanowanych promocjach jest w tym okresie wyjątkowo wskazana – mówi Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w sieci Topaz.

Detaliści nie powinni zapominać o przygotowaniach do świętowania Nowego Roku. Olbrzymia część Polaków spędza go przecież na organizowanych prywatkach. – Przekąski, wędliny i ser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 21:16
StoryEditor
Żabki będą odwiedzać lotne brygady. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

Sieć sklepów Żabka inwestuje w profesjonalizację zaplecza technicznego i rozpoczyna współpracę z SPIE Building Solutions. Dzięki temu ponad 3000 sklepów w województwach mazowieckim, łódzkim i świętokrzyskim zyska stałe, wyspecjalizowane wsparcie serwisowe, które ma zapewnić nieprzerwane działanie sklepów i jeszcze wyższy komfort dla franczyzobiorców oraz klientów.

Ochrona techniczno-serwisowa dla Żabek

Spółka Grupy SPIE specjalizująca się w technicznej obsłudze nieruchomości, zarządzaniu infrastrukturą i wsparciu serwisowym obiektów kom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 08:27
StoryEditor
KSeF w branży spożywczej: „To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3
KSeF w branży spożywczej: ”To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3 (fot. Canva)

Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur zbliża się wielkimi krokami. Choć wiele dużych firm spożywczych jest już dobrze do niego przygotowanych, to mniejsze podmioty czeka rewolucja. Eksperci ostrzegają przed ukrytymi kosztami i chaosem logistycznym. Ale wskazują również na możliwe korzyści z wdrożenia KSeF.

To jest już jest 3. część naszego cyklu o KSeF. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

W artykule przeczytasz:

  • Kiedy KSeF wchodzi w życie? Terminarz dla bra...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. listopad 2025 16:17