30.11.2019/10:56

Mateusz Orzełowski, Topaz: Wiemy jak przyciągnąć świątecznego klienta

Projektując promocje związane z okresem świątecznym i noworocznym warto pamiętać, że święta kończą się 24 grudnia i w zasadzie konsument już o nich zapomina. Między świętami a sylwestrem klienci uzupełniają poświąteczne braki, stąd obecność produktów codziennego użytku, takich jak: mięso, wędliny, nabiał czy wypieki, w zaplanowanych promocjach jest w tym okresie wyjątkowo wskazana – mówi Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w sieci Topaz.

Detaliści nie powinni zapominać o przygotowaniach do świętowania Nowego Roku. Olbrzymia część Polaków spędza go przecież na organizowanych prywatkach. – Przekąski, wędliny i sery, mrożonki, napoje, w tym napoje wysokoprocentowe, a także niesłabnące popularnością fajerwerki, to kategorie produktów, które muszą i będą wyróżniać się dobrą ceną w dniach poprzedzających przygotowania do imprezy wieńczącej miniony rok – podkreśla Mateusz Orzełowski.

– Ofertę wzbogacimy też dodatkową lojalizacją stałych klientów posiadających Kartę Klienta, mogą oni spodziewać się dodatkowych benefitów z zakupów. Atrakcyjne promocje wiązane, w tym promocje zwiększające sprzedaż ilościową produktów, mogą okazać się kluczem do przyciągnięcia klienta w tym okresie roku – dodaje.

Zwraca on uwagę, że część konsumentów między świętami a Nowym Rokiem odwiedza sklep tylko raz. – Wierzymy, że przygotowana przez nas oferta skutkować będzie tym, że sklepem tego wyboru będzie właśnie Topaz – zaznacza Orzełowski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.