10.04.2019/16:06

Matt Simister, szef Tesco CE: W Polsce wyszliśmy na prostą, powracamy na ścieżkę wzrostu w całym regionie

- W Europie Centralnej mieliśmy zdecydowanie zbyt niski poziom zyskowności, a także zbyt niestabilne wyniki sprzedażowe. W Polsce traciliśmy mnóstwo pieniędzy, co obciążało wyniki całego regionu. Sytuację w Polsce udało nam się opanować, przywróciliśmy zyskowność. Daje nam to podstawę do powrotu na ścieżkę wzrostu sprzedaży w całym regionie – mówi Matt Simister, szef Tesco w Europie Centralnej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Pracownik Tesco 23.04.2019

    Pozytywny wynik pochodzi nie wynika z poprawiającej się sytuacji Tesco w PL - jest ona tragiczna. Pozytywny wynik pochodzi ze sprzedaży sklepów, gruntów i cięcia kosztów...

  • Ewa 18.04.2019

    Problem w tym że słabe wynagrodzenia przyciągają bardzo słabych pracowników. Zaczynając od kierowników sklepów po kasjerów i innych. Procedury leżą, a brak ich przestrzegania straszy klientów. Pseudo audyty, które nie dają za wiele (często powierzchnia brudna, zabałaganiona, totalny chaos i prowizoryczne rozwiązania). Dziś tesco znacznie odróżnia się od konkurentów pod tym względem. Rynek zweryfikuje to co widzimy bardzo szybko, na szczęście dla klientów. Kierownicy zamiast do kierowniczenia pójdą na kasy do lidla...

  • Dziadek 11.04.2019

    Moim zdanim, nie w kosztach glow y problem. Te parametry to rezultat a nie przyczyna. A przyczyna poprostu to slabi menadzerowie, korporacyjni gracze, brak im woli zwycieztwa, brak koncepcji, kadencyjnosc spadachroniarzy z UK. Brak wlasnej rynkowej tozsamoaci (CVP)... co to za sklep w ktorym brakuje dwa tygodni soli i nikt sie tym nie przejmuje, wazne ze SL wyslane w raporcie dlo Anglikow 98%...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.