McDonalds rozprawia się z klientami bez masek. Szef sieci: wzywajcie policję!
Pracownicy McDonald's mogą wezwać policję do klienta, który odmówi noszenia maski, powiedział CEO McDonald's, Chris Kempczinski. To nowa era walki z klientami, którzy nie słuchają zaleceń.
McDonald's ogłosił nowy sposób walki z klientami, którzy odmówili noszenia masek. Sieć, podobnie jak inne miejsca publiczne, ma kłopoty z dyscyplinowaniem klientów.
Burmistrz Waszyngtonu Muriel Bowser powiedział prasie, że detaliści, u których klienci powinni nosić maski mają „absolutnie” wezwać policję, jeśli klient wejdzie do ich sklepu bez maski. Przepisy dotyczące noszenia masek różnią się w USA w zależności od stanu i miasta, dlatego liderzy handlu detalicznego wzywają Biały Dom do wprowadzenia ogólnokrajowego obowiązku dotyczącego noszenia masek, który ułatwi egzekwowanie zakrywania ust i nosa.
W związku z regulacjami pracownicy McDonald's mogą wezwać policję do klienta, który odmawia noszenia maski - zapowiedział CEO Chris Kempczinski w wywiadzie dla CBS This Morning.
- Jeśli ktoś nie chce nosić maski i przestrzegać naszych zasad, może to być miejsce, w którym możemy wezwać organy ścigania - powiedział Kempczinski w wywiadzie dla Anthony'ego Masona.
24 lipca McDonald's ogłosił, że będzie wymagał od wszystkich klientów noszenia masek od 4 sierpnia. Badanie przeprowadzone wśród 4187 pracowników McDonald's przez Service Employees International Union wykazało, że 44 proc. z nich doświadczyło jakiejś formy nadużyć ze strony klientów, którzy odmówili noszenia maski.
2 komentarze
-
03.08.2020
Dalej tak róbcie a przez to nie będzie żadnego klienta i mcdonalds zbankrutuje.
-
01.08.2020
Google translate intern no polish speak.
8