01.08.2020/16:45

McDonalds rozprawia się z klientami bez masek. Szef sieci: wzywajcie policję!

Pracownicy McDonald's mogą wezwać policję do klienta, który odmówi noszenia maski, powiedział CEO McDonald's, Chris Kempczinski. To nowa era walki z klientami, którzy nie słuchają zaleceń.

McDonald's ogłosił nowy sposób walki z klientami, którzy odmówili noszenia masek. Sieć, podobnie jak inne miejsca publiczne, ma kłopoty z dyscyplinowaniem klientów.
Burmistrz Waszyngtonu Muriel Bowser powiedział prasie, że detaliści, u których klienci powinni nosić maski mają „absolutnie” wezwać policję, jeśli klient wejdzie do ich sklepu bez maski. Przepisy dotyczące noszenia masek różnią się w USA w zależności od stanu i miasta, dlatego liderzy handlu detalicznego wzywają Biały Dom do wprowadzenia ogólnokrajowego obowiązku dotyczącego noszenia masek, który ułatwi egzekwowanie zakrywania ust i nosa.

W związku z regulacjami pracownicy McDonald's mogą wezwać policję do klienta, który odmawia noszenia maski - zapowiedział CEO Chris Kempczinski w wywiadzie dla CBS This Morning.

- Jeśli ktoś nie chce nosić maski i przestrzegać naszych zasad, może to być miejsce, w którym możemy wezwać organy ścigania - powiedział Kempczinski w wywiadzie dla Anthony'ego Masona.

24 lipca McDonald's ogłosił, że będzie wymagał od wszystkich klientów noszenia masek od 4 sierpnia. Badanie przeprowadzone wśród 4187 pracowników McDonald's przez Service Employees International Union wykazało, że 44 proc. z nich doświadczyło jakiejś formy nadużyć ze strony klientów, którzy odmówili noszenia maski.
 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dear 01.08.2020

    Google translate intern no polish speak.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także