12.02.2020/08:41

Media Expert współpracuje z PayPo

Do grona partnerów biznesowych PayPo dołączyła sieć elektromarketów Media Expert, firma oferująca usługę odroczonych płatności.

Sklep internetowy MediaExpert.pl cieszy się rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Jego witryna zanotowała w grudniu 2019 r. 8,7 mln użytkowników, którzy wygenerowali blisko 105 mln odsłon. To najlepszy wynik wśród wszystkich sieci RTV/AGD działających w Polsce i silne miejsce w czołowej dwudziestce wszystkich serwisów internetowych w kraju.

–  Odroczone płatności, tak popularnie w Europie Zachodniej, to w Polsce wciąż stosunkowo nieznana metoda płatności w internecie – komentuje Radosław Nawrocki, prezes i udziałowiec PayPo.

– Wierzę, że z każdym nowym partnerem nie tylko budujemy coraz większą grupę konsumentów mogących odroczyć w czasie płatność za zakupy, ale przede wszystkim przyczyniamy się do zwiększenia świadomości społecznej w zakresie stosowania wygodnych i bezpiecznych metod płatności online, a do takich bez wątpienia zaliczają się odroczone płatności PayPo – dodaje.

– Nasi klienci cenią sobie ponad wszystko dostęp do szerokiej i bardzo atrakcyjnej cenowo oferty, ale zaczynają również poszukiwać nowoczesnych form finansowania zakupów w internecie niezależnie od ich obecnych możliwości finansowych. Konsekwentnie wdrażamy rozwiązania, których celem jest zwiększenie komfortu zakupów i satysfakcji klienta. Współpraca z PayPo wpisuje się zatem w naszą strategię i wierzę, że ten model finansowania stanie się ciekawym sposobem na realizowanie technologicznych marzeń wielu Polaków – komentuje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Obecnie wartość rynku e-commerce w Polsce przekracza 51 mld zł. Nasz rynek uchodzi za najdynamiczniej rozwijający się w Europie. Ważnym czynnikiem determinującym jego wzrost jest rozwój form płatności. Wg raportu e-Commerce Polska wśród 27,5 mln internautów w naszym kraju aż 62 proc. dokonało kiedyś zakupów online, ale tylko 7 proc. skorzystało z płatności z odroczonym terminem. Oczekuje się wyraźnego wzrostu tej formy płatności w internecie, ponieważ polscy konsumenci sięgają po coraz nowsze wygodne metody płatności i dostawy towaru. Polski rynek będzie też naturalnie upodabniał się do Europy Zachodniej, gdzie udział odroczonych płatności w transakcjach internetowych wynosi 15-30 proc.

Dodaj komentarz

12 komentarzy

  • Kazik6860 17.03.2020

    Czytam sobie o tym i myślę że to może się jednak okazać całkiem przydatne..

  • nickolas 13.03.2020

    Trzeba się rozwijać, urozmaicać rynek, tworzyć nowe opcje. Media expert bądź co bądź jest polski i cieszy mnie że się rozwija.

  • bedo 12.03.2020

    Jak dla mnie super

  • ezra 05.03.2020

    fajnie fajnie, czyli cały czas działają. Uwielbiam ich za to i za to że to polski sklep.

  • Janko 29.02.2020

    Będą wygodniejsze zakupy. Tylko czekać na promocje i kupować. Zresztą co chwilę na coś dają promki, a ja często z tego korzystam więc nie narzekam :x

  • hamlet 26.02.2020

    Czyli zakupy w Media Expert będą jeszcze wygodniejsze?

  • lukasz 25.02.2020

    serio to jest polska firma? ;O czad! nawet nie wiedziałem a zakupy tam czesto robie

  • boko 23.02.2020

    Dla mnie super

  • Natka 22.02.2020

    fajne rozwiązanie brawo me

  • migotka 18.02.2020

    fajnie, że polska firma się tak prężnie rozwija. sama często kupuję w media expert :)

  • lindaa 17.02.2020

    Antonio Banderas, ME to tez moja ulubiona sieć z elektronika, dobre bo polskie heh :)

  • Antonio Banderas 16.02.2020

    Widzę że media expert udoskonala swoje usługi. Cieszy mnie to bo zazwyczaj u nich robię zakupy, częste wyprzedaże poprostu same kuszą :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.