28.04.2020/14:22

Michał Bliźniak, dyrektor PwC: Hurtownie nabiałowe zyskały na pandemii. Jednak to tylko chwilowy trend

Rynek hurtowni spożywczych w Polsce od lat podlega widocznej konsolidacji. Wynika to ze zmian w strukturze handlu, czyli dynamicznego rozwoju handlu nowoczesnego i spadku udziału handlu tradycyjnego, czyli naturalnego klienta dystrybutorów – wskazuje Michał Bliźniak, dyrektor w PwC Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.