26.03.2021/19:16

Michal Bliźniak dyrektorem ds. strategii w Netto Polska

Michal Bliźniak, ekspert rynku retail, przez wiele lat związany z firmami konsultingowymi objął na początku marca br. funkcję Chief Strategy Officer (dyrektora ds. strategii) w sieci dyskontów Netto Polska, należącej do duńskiej Salling Group.

W ramach swoich obowiązków Michal Bliźniak będzie się zajmował m.in. kwestią integracji ponad 300 sklepów Tesco, które sieć Netto przejęła w marcu br.

Przez ostatnie ponad pięć lat Michal Bliźniak pracował dla firmy doradczej PwC m.in. na stanowisku dyrektora wykonawczego w latach 2019-2021. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak McKinsey & Company i Roland Berger Strategy Consultants.

Wykształcenie zdobywał m.in. na Wydziale Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Oxford Brookes University, Universität Bremen, czy Northwestern University - Kellogg School of Management.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także