20.09.2021 / 16:20
StoryEditor

Co dziesiąta złotówka wydana na produkty FMCG trafia do kas hipermarketów. Które sieci Polacy odwiedzają najczęściej? [KOMENTARZ]

Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi w Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia (mat. prasowe)
Hipermarkety w Polsce tracą na znaczeniu. Zaszkodziła im pandemia, a także bardzo silna konkurencja ze strony dyskontów. Mówienie o zmierzchu tego formatu jest przedwczesne, ale musi on coraz szybciej ewoluować, by spełniać oczekiwania konsumentów – komentuje Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi w Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Jak wylicza ekspert GfK Polonia, obecnie co dziesiąta złotówka wydana na produkty FMCG trafia do kas hipermarketów. Od stycznia do czerwca 2021 r. placówki handlowe tego typu od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
19.12.2025 / 16:42
StoryEditor
Zmowa cenowa handlowego giganta i PepsiCo. Ten pozew może wstrząsnąć rynkiem

Jedna z największych sieci handlowych świata firma Walmart oraz jeden z globalnych liderów rynku FMCG, koncern PepsiCo znaleźli się w centrum poważnego sporu prawnego. Sprawa dotyczy zmowy cenowej dwóch gigantów, która uderzała w konkurencję.

Walmart i PepsiCo zostali pozwani w Stanach Zjednoczonych pod zarzutem wieloletniej zmowy cenowej, która – według skarżących – miała prowadzić do sztucznego zawyżania cen hurtow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 09:57
StoryEditor
Usługi krawieckie w Żabce. Zamiast do krawca – do sklepu za rogiem
Usługi krawieckie w Żabce – poprawki ubrań online i odbiór w sklepie. Nowy wymiar wygody

Zepsuty suwak w kurtce, za długie spodnie albo firany wymagające skrócenia nie muszą już oznaczać wizyty w tradycyjnym zakładzie krawieckim. Żabka wprowadza usługi krawieckie dostępne „po drodze”, przy okazji codziennych zakupów. Dzięki współpracy z woshwosh poprawki ubrań można zamówić online, a paczkę nadać i odebrać w jednym z ponad 12 tysięcy sklepów sieci. To kolejny krok w rozwoju „Wygodnych usług w Żabce”, który łączy szybkość, dostępność i ideę less waste.

Usługi krawieckie – poprawki ubrań online i odbiór w sklepie Żabka

Żabka konsekwentnie rozwija koncept „Wygodne usługi w Żabce”, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2025 14:09