07.10.2020 / 12:05
StoryEditor

Michał Sacha, członek zarządu Carrefour Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2020

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska, będzie gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2020. Konferencja organizowana przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się w dniach 12-13 października w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Przedstawiciel sieci Carrefour weźmie udział w debacie "Future Retail Disruption. Innowacje w handlu napędzane potrzebami konsumentów i pandemią", która odbędzie się podczas pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 23:26
StoryEditor
3000 sklepów Dino już za chwilę. Detalista ostro przyspiesza z rozwojem sieci supermarketów [NOWE DANE]
Supermarket sieci Dino na ścianie wschodniej

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2025 r. 147 nowych sklepów. Rok wcześniej w tym samym okresie sieć otworzyła "jedynie" 98 placówek handlowych. Przyspieszenie jest bardzo wyraźnie i wskazuje, że operator z Krotoszyna zbliży się do kolejnej ważnej granicy, czyli 3000 placówek.

Sieć Dino liczyła na koniec lipca br. 2835 sklepów. Oznacza to, że operator otworzył w ciągu ostatnich sześciu miesięcy br. 147 nowych placówek handlowych. 

Powierzch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 10:18
StoryEditor
Makro, Castorama, Carrefour, Eurocash… zwolnienia w sieciach handlowych obejmują tysiące pracowników. Jak tłumaczą się firmy?
Zwolnienia grupowe w wielu firmach handlowych (fot. Shutterstock)

Makro, Castorama, Carrefour czy Eurocash to przykłady firm handlowych, które w ostatnim czasie przeprowadziły lub zapowiedziały optymalizację zatrudnienia, wiążącą się - w przypadku niektórych z tych firm - z grupowymi zwolnieniami pracowników. Tłumaczą swoje decyzje rosnącymi kosztami biznesu i potrzebą optymalizacji procesów.

Makro Polska zwolni co najmniej 400 pracowników

Firma Makro Polska zarządza w naszym kraju 29 halami i dwoma centrami dystrybucyjnymi. Już wkrótce liczba hurtowni spadnie do 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 03:10