19.02.2020/14:17

Michał Sadecki, PGS: Inwestujemy w innowacje, w marcu ruszy nasz flagowy Top Market

Polska Grupa Supermarketów, właściciel ogólnopolskiej sieci sklepów działających m.in. pod marką Top Market – nawiązuje współpracę z kolejnymi punktami. W tym roku sieć powiększyła się o ponad 60 nowych sklepów. Trwają negocjacje z kolejnymi 10-15 placówkami. Wkrótce ruszy też flagowy sklep sieci, z najnowszymi technologiami – mówi Michał Sadecki, prezes PGS.

Po tym, jak do sieci przyłączone zostały 64 nowe punkty w styczniu br., zarząd Grupy prowadzi rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami w południowej i centralnej Polsce.

– Patrzymy bardzo pozytywnie na prowadzone rozmowy i mam nadzieję, że do końca 1 kwartału br. w sieci pojawi się kolejne 10-15 punktów. Naszym celem są małe i średnie osiedlowe punkty, które spełnią oczekiwania zmieniającego się profilu klienta – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.

Jak zaznacza prezes sieci, najistotniejszym zadaniem będzie ujednolicenie asortymentu oraz prezentacji nowych sklepów, tak aby spełniały standardy sieci Top Market. – Coraz bardziej wierzymy w produkty bio oraz marki własne, które zdobywają uznanie naszych klientów – dodaje.

Strategia sieci jest odpowiedzią na rosnącą konkurencję i presję ceny – istotne czynniki zmieniające rynek handlu w 2019 roku.

– Właściciele małych sklepów stają przed wyborem likwidacji swojego biznesu bądź przystąpienia do istniejących na rynku sieci franczyzowych i profesjonalizację. Takie warunki oferuje sieć Top Market ze swoim wsparciem logistycznym, marketingowym – kampanie TV w Polsat i TVP – a także produktowym, z licznymi markami własnymi – wymienia prezes PGS. 

Dodatkowym elementem strategii sieci są inwestycje w innowacje, w tym digitalizacja procesów sprzedażowych. Top Market wkrótce zaprezentuje flagowy sklep – największy w sieci – w Galerii Otwockiej, którego otwarcie planowane jest na marzec br. To tam mają znaleźć się liczne rozwiązania technologiczne, ułatwiające klientom proces zakupów, wyraźny podział na sekcje produktowe, piekarnię, prezentację marki własnej oraz sekcja BIO.

Strategia i sukces Top Market w negocjacjach z nowymi punktami jest – zdaniem zarządu PGS – efektem elastycznej polityki współpracy.

– Top Market oferuje twarde zasady brandingu i promocji marki własnej, a luźniejsze zasady zamówień i zaopatrzenia sklepów, tak aby przedsiębiorcy mieli możliwość wyboru i osiągnięcia zysku – podkreśla Michał Sadecki.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • M 24.10.2020

    Witam. Może warto zadbać żeby w czasie pandemii działało więcej kas w sklepach. Przykład sklep w Osiecku, w sklepie 2 kasy a czynna tylko jedna. Stoi się w deszczu po 40 minut bo nie ma odpowiedniego przepływu ludzi w sklepie.

  • Lala 27.06.2020

    Tu jest cenzura nie można wyrazić opinii mało tego nie zostałam z jakiego powodu usunięto mój komentarz

  • Lala 27.06.2020

    Panie Prezesie Sadecki jakość obsługi w sklepach Top Market jest skandaliczna pracownicy nie przeszkoleni mają w wielkim poważaniu klienta typowa PRL-owska mentalność. bo transformacja was niczego nie nauczyła..Brak organizacji brak komunikacji nawet nie dziwcie się że polskie sklepy są źle oceniane. telefony na waszej stronie internetowej są wyłączone albo nikt nie odbiera. Zespół interwencyjny do przyjmowania skarg nie istnieje. Idźcie w jasną cholerę. Ja zakupy robię w zagranicznych marketach bo jest inna jakość obsługi.

  • Szymon 04.03.2020

    Nie w Galerii Otwockiej, a Galerii Kupieckiej w Otwocku ;)

  • Fizjo 26.02.2020

    To chyba nie biurko Prezesa, wysokość ekranu w sprzeczności z wszelkimi zasadami ergonomii.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.