25.11.2016/09:56
Międzynarodowe trendy w designie sklepów
Niemiecki EHI Retail Institute zaprezentował najnowsze trendy związane z projektowaniem sklepów.
Dane zebrane EHI Retail Institute bazują na projektach zgłoszonych do EuroShop Retail Design Award 2016 – konkursu organizowanego podczas jednych z największych na świecie targów dla branży handlowej.
W gronie światowych trendów instytut wyróżnił:
- uzupełnianie standardowych mebli indywidualnymi cechami (dziełami sztuki, przedmiotami osobistymi itp.) oraz niepowtarzalnym merchandisingiem wizualnym,
- stosowanie naturalnych i autentycznych materiałów jak drewno, beton i stal, które odgrywają decydującą rolę we wszystkich dziedzinach wzornictwa obiektów handlu detalicznego,
- opowiadanie historii przez sklepy, ze szczególnym uwzględnieniem historii lokalnej i produktów lokalnych,
- oferowanie klientom zakupów pod kuratelą, np. poprzez zestawianie produktów z różnych kategorii i wspieranie klienta w procesie decyzyjnym,
- wprowadzanie dodatkowych usług w sklepie, przy czym normą jest oferta gastronomiczna w sklepie.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu