25.11.2016/09:56

Międzynarodowe trendy w designie sklepów

Niemiecki EHI Retail Institute zaprezentował najnowsze trendy związane z projektowaniem sklepów.

Dane zebrane EHI Retail Institute bazują na projektach zgłoszonych do EuroShop Retail Design Award 2016 – konkursu organizowanego podczas jednych z największych na świecie targów dla branży handlowej.

W gronie światowych trendów instytut wyróżnił:

  • uzupełnianie standardowych mebli indywidualnymi cechami (dziełami sztuki, przedmiotami osobistymi itp.) oraz niepowtarzalnym merchandisingiem wizualnym,
  • stosowanie naturalnych i autentycznych materiałów jak drewno, beton i stal, które odgrywają decydującą rolę we wszystkich dziedzinach wzornictwa obiektów handlu detalicznego,
  • opowiadanie historii przez sklepy, ze szczególnym uwzględnieniem historii lokalnej i produktów lokalnych,
  • oferowanie klientom zakupów pod kuratelą, np. poprzez zestawianie produktów z różnych kategorii i wspieranie klienta w procesie decyzyjnym,
  • wprowadzanie dodatkowych usług w sklepie, przy czym normą jest oferta gastronomiczna w sklepie.
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.