17.11.2020 / 17:46
StoryEditor

Mięso w sklepach nie będzie oznaczane znakiem "Bez uboju rytualnego"

Spór o ubój rytualny jest częściowo zawieszony w polskim parlamencie (fot. mat. prasowe)
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi nie prowadzi prac legislacyjnych zmierzających do wprowadzenia znaku "Bez uboju rytualnego" do oznaczania mięsa sprzedawanego na polskim rynku - wynika z odpowiedzi sekretarza stanu w MRiRW Szymona Giżyńskiego na interpelację posłów Koalicji Obywatelskiej.

- W związku z licznymi zapytaniami i inicjatywami organizacji społecznych zwracam się do pana ministra (Grzegorza Pudy - dop. red.) o podjęcie działań mających na celu wprowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 15:17
StoryEditor
Nivea z nowym szefem na Polskę i kraje bałtyckie. Został nim Martin Stoebe

Od września nastąpi ważna zmiana w kierownictwie Nivea Polska. Funkcję Country Managera na Polskę i kraje bałtyckie obejmie Martin Stoebe, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Grupy Beiersdorf. Zmiana oznacza koniec kadencji dotychczasowego szefa, który kierował firmą przez ostatnie cztery lata. Co wiadomo o następcy i jego dotychczasowej karierze?

Z dniem 1 września 2025 r. stanowisko Country Manager Poland&Baltics w Nivea Polska obejmie dr Martin Stoebe. Zastąpi on Fatiha Alpaslana, który pełnił tę funkcję od grudnia 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 15:06
StoryEditor
Stokrotka zyskuje! Co pokazują wyniki właściciela jednej z największych sieci supermarketów w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

Litewska Grupa Maxima, właściciel m.in. sieci Stokrotka w Polsce, podsumowała wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku. Skonsolidowane przychody Grupy wzrosły o 3,5% rok do roku, osiągając poziom 3,07 mld euro. Sprzedaż porównywalna (LFL), liczona w stałych kursach walut, zwiększyła się o 2,3%.

Największy wkład we wzrost w ramach Grupa Maxima miała Litwa, gdzie przychody wzrosły o 4,5% do 1,1 mld euro. W Polsce i Bułgarii dynamika była nieco niższa, co wynikało m.in. z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 03:53