10.10.2022 / 11:01
StoryEditor

Mikołaj Pawlak, Shell: Branża paliwowa oferuje lepszą kawę od sklepów convenience [WYWIAD]

Mikołaj Pawlak, Head of Food Coffee (Shell Café) w Shell Polska (fot. mat. prasowe)
- Stacje paliw idą w jakość, a sieci convenience kupują tanią kawę, co psuje ten brand, ale otwiera przestrzeń dla tego typu konceptów, jak Shell Cafe - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mikołaj Pawlak, Head of Food Coffee (Shell Café) w Shell Polska.

W Polsce utrwala się i rozszerza zjawisko home office. To nie tylko zmniejszony ruch w miastach, ale także de-urbanizacja – ludzie chętniej przenoszą się na przedmieścia. Czy te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 11:58