12.08.2016/10:52

Mila chwali się dobrymi wynikami za pierwsze półrocze

Mila zwiększyła sprzedaż o 9,77 proc. Wyniki pokazują, że konsumenci doceniają starania sieci, która jest na rynku zaledwie od półtora roku.

Sprzedaż like for like sklepów Mila za pierwsze półrocze, w stosunku do 2015 roku, wzrosła o 3,61 proc., zaś  obroty całej sieci wzrósły o 9,77 proc.

Wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa sklepów Mila, oparta na działaniach w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. W ofercie sieci Mila jest 6000 artykułów, z których większość, to oferta artykułów świeżych.

JEŚLI INFORMACJA JEST INTERESUJĄCA SUBSKRYBUJ CODZIENNY, DARMOWY NEWSLETTER PORTALU WIADOMOSCIHANDLOWE.PL. ŻEBY OTRZYMYWAĆ ZESTAW NAJŚWIEŻSZYCH WIADOMOSCI I RAPORTÓW NA SWOJĄ SKRZYNKĘ POCZTOWĄ. WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA LINK I WPISAĆ SWÓJ ADRES E-MAIL.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.