11.06.2019/11:19

Milenialsi zakładają rodziny. Biznes musi dostosować przekaz marketingowy [RAPORT]

Pokolenie milenialsów (urodzeni ok. 1980-2000 r.), zwane także generacją Y, wchodzi w dorosłość, zakłada rodziny, zaczyna wychowywać dzieci. Robią to inaczej, niż poprzednie pokolenia. Inaczej też podejmują decyzje zakupowe. Przez co najmniej dekadę to pokolenie było w skali globalnej jednym z najważniejszych targetów dla producentów i handlowców. Teraz dodatkowo milenialsi wpływają na nawyki zakupowe następnego pokolenia. Firmy muszą poznać ich priorytety, preferencje i wartości, jakimi się kierują, by skutecznie docierać do nich z przekazem marketingowym – raport Euromonitor International.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.