25.05.2023 / 17:17
StoryEditor

Milos Ryba, IGD: Sklepy stacjonarne będą w przyszłości ważnym kanałem dystrybucji. Jednak trzeba je przemyśleć na nowo [Retail Trends 2023]

Milos Ryba, IGD na Retail Trends 2023 (Arch. WH)
Wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie stracą w przyszłości zainteresowania zakupami w sklepach stacjonarnych. Dostarczą im one na tyle atrakcyjnych nowych doświadczeń i rozwiązań, że do 2030 roku 92 proc. globalnej sprzedaży żywności i dóbr konsumpcyjnych pozostanie w tym kanale sprzedaży – przekonywał Milos Ryba, head of retail solution IGD, podczas Retail Trends 2023.

Trendy na rynku pokazują, że detaliści będą starali się nakłonić konsumentów, by powrócili do sklepów fizycznych.

– Zaoferują im nowe doświadczenia, które spowodują,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:06
StoryEditor
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska podpisała umowę, która ma fundamentalne znaczenie dla jej przyszłego rozwoju i utrzymania wysokiego tempa ekspansji sieci supermarketów w kolejnych latach. Ta strategiczna decyzja, podjęta przez zarząd Dino Polska, gwarantuje kontynuację sprawdzonego modelu rozwojowego firmy.

Aneks do umowy podpisany 23 czerwca br. przez Dino Polska z firmą Krot Invest (specjalizującą się w generalnym wykonawstwie), wydłuża termin obowiązywania pierwotnej umowy ramow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 08:52
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Kaufland, Dino, Biedronka, E.Leclerc, Frisco, InPost, zwolnienia w handlu
Oto co działo się w ostatnich dniach w handlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; Piotr Waniorek; Shutterstock)

Zmiana szefa Kaufland Polska, nowy typ maszyn paczkowych od InPostu, pożar magazynu dużej, polskiej sieci sklepów oraz optymistyczne prognozy dla rynku FMCG w naszym kraju. Choć zaczęły się wakacje, to ciekawych informacji w ostatnich dniach nie brakowało - a my zebraliśmy najważniejsze z nich dla Was w jednym miejscu.

1. Kolejna zmiana szefa Kauflandu w Polsce. Martin Piterak pokieruje siecią

Martin Piterak będzie nowym szefem sieci Kaufland w Polsce. Zastąpi na stanowisku Stefana Hoppe, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 23:57