25.05.2023 / 17:17
StoryEditor

Milos Ryba, IGD: Sklepy stacjonarne będą w przyszłości ważnym kanałem dystrybucji. Jednak trzeba je przemyśleć na nowo [Retail Trends 2023]

Milos Ryba, IGD na Retail Trends 2023 (Arch. WH)
Wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie stracą w przyszłości zainteresowania zakupami w sklepach stacjonarnych. Dostarczą im one na tyle atrakcyjnych nowych doświadczeń i rozwiązań, że do 2030 roku 92 proc. globalnej sprzedaży żywności i dóbr konsumpcyjnych pozostanie w tym kanale sprzedaży – przekonywał Milos Ryba, head of retail solution IGD, podczas Retail Trends 2023.

Trendy na rynku pokazują, że detaliści będą starali się nakłonić konsumentów, by powrócili do sklepów fizycznych.

– Zaoferują im nowe doświadczenia, które spowodują,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 13:27
StoryEditor
Internetowa oferta Żabki bogatsza o świeże pieczywo. To dzięki kooperacji z firmą Enata Bread
Nową kategorią produktów dostępną w aplikacji Żabka Jush są pieczywo oraz słodkie i słone wypieki z placówek sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce nawiązała współpracę z firmą Enata Bread – właścicielem sieci piekarnio-kawiarni Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Do czego sprowadza się ta kooperacja?

Spółka Lite e-Commerce odpowiedzialna za q-commercowe projekty Grupy Żabka zaczęła współpracę z firmę Enata Bread. Pozwoliło jej to rozszerzyć ofertę dostępną w aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 09:14
StoryEditor
Popeyes rozkręca się w Polsce. Sieć ogłasza siedem otwarć. Gdzie będą działać nowe lokale?
Restauracja Popeyes (fot. Mat. Prasowe)

Sieć weszła do Polski dwa lata temu i chce coraz mocniej zwiększać stan posiadania. Popeyes otworzy w najbliższym czasie siedem nowych restauracji w różnych formatach.

Popeyes obecnie liczy 20 restauracji i konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji, stawiając na różnorodne formaty lokali - wolnostojące, drive-thru i restauracje w centrach ha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 08:44