28.09.2020/10:47

Minionki rozrabiają w sklepach Stokrotka. Klienci sieci odebrali już dwa miliony maskotek

Wystarczył miesiąc, aby klienci Stokrotki odebrali dwa miliony wyjątkowych figurek „Runners”, przedstawiających bohaterów popularnego filmu „The Minions”. Gadżety dystrybuowane są w ramach najnowszej akcji lojalnościowej zorganizowanej przez wywodzącą się z Lublina, jedną z największych sieci handlowych w Polsce.

W ramach trwającej od 20 sierpnia kampanii – po dokonaniu zakupów za minimum 45 złotych – klienci otrzymują specjalne saszetki związane z bohaterami filmu. Zawierają one efektowne figurki „Runners” z wizerunkiem jednego z 30 bohaterów, a całość kolekcji uzupełniają kolorowe kubki z pluszowymi Minionkami.

- Przekazanie dwóch milionów figurek, w ciągu zaledwie miesiąca, to najlepsze potwierdzenie, że zorganizowana przez nas akcja promocyjna po raz kolejny trafiła w gusta klientów. W dzisiejszych czasach dobry pomysł to jednak zdecydowanie za mało. Kampanie lojalnościowe muszą nieść za sobą również konkretny przekaz, wskazywać wartości ważne zarówno dla nas jak i klientów. Z tego powodu wszystkie figurki Runners wykonane zostały z tworzywa pochodzącego z recyclingu. W rezultacie przygotowane przez nas upominki nie tylko bawią, ale również uczą – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Stokrotka.

Dodatkowo, klienci sieci w ramach akcji promocyjnej mogą wymieniać dystrybuowane wraz z figurkami znaczki na zakup – z 70 proc. rabatem – unikatowych kubków z wizerunkiem Minionków z pluszowymi zabawkami.

Przygotowana przez sieć Stokrotka kampania trwa od 20 sierpnia do 4 listopada 2020 roku. Działania w puntach handlowych wspierane są przez spoty telewizyjne emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN 7 i Puls2 oraz  kanałach tematycznych, m.in.: Cartoon Network i Disney Channel. Firma do komunikacji z klientami, wykorzystuje również materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, stronę internetową oraz współpracę z influencerami w mediach społecznościowych. Dodatkowo działania promocyjne są wspierane przez billboardy na terenie całej Polski.

Sieć Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 685 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect, jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także