12.12.2018/14:37

Miroslaw Huczek, prezes Tedi w Polsce zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci w 2019 r.

Miroslaw Huczek, prezes sieci sklepów Tedi w Polsce, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiedział o planach rozwoju sieci w Polsce i debiucie marki w stolicy. Szef  firmy zapowiada, że w przyszłym roku może działać w naszym kraju nawet kilkadziesiąt sklepów, pojawią się one nie tylko w mniejszych miejscowościach, ale także największych miastach Polski.

Obecnie na polskim rynku działa już 11 sklepów pod szyldem Tedi. Rok 2018 był dla niemieckiego operatora okresem rozpoznania rynku i zaznaczenia swojej obecności, rok 2019 będzie rokiem przełomowym. Firma mając odpowiednią wiedzę, zasoby kadrowe, podpisane umowy najmu i dogłębne rozpoznanie rynku będzie mogła przyspieszyć ekspansję, w tym także na największe miasta kraju, gdzie mieszka klient z zasobniejszym portfelem. Operator otworzył kilka dni temu swój pierwszy sklep w Warszawie, a placówki firmy działają już m.in. w Gdańsku, Krakowie, czy Katowicach.

- To, że Warszawa nie była pierwsza, a kolejnym miastem, w którym pojawiła się sieć sklepów wynika ze strategii wejścia firmy na polski rynek. Teraz pojawił się właściwy moment, więc otwieramy pierwszy sklep w stolicy - na Targówku, w nowym parku handlowym w sąsiedztwie sklepu Kaufland przy ulicy Naczelnikowskiej. Rozglądamy się za kolejnymi lokalizacjami w Warszawie – tłumaczy prezes Miroslaw Huczek.

Jednocześnie dodaje: - Ze względu na specyfikę naszej marki, jej ofertę produktową będziemy otwierać sklepy zarówno w podmiejskich parkach handlowych jak i w większych centrach handlowych zlokalizowanych w centach miast.

Pierwszy sklep Tedi w Warszawie został otwarty 6 grudnia bieżącego roku, przyszły rok do dalsza intensywna ekspansja. - Mamy już 11 otwartych sklepów – jesteśmy bardzo zadowoleni z każdego z nich. Widać, że klienci chętnie nas odwiedzają i dokonują zakupów. Planujemy, że w tym roku pod szyldem Tedi będzie działać około 13 sklepów, natomiast w 2019 roku ta liczba może wzrosnąć do kilkudziesięciu. Marka Tedi zadebiutuje też w innych dużych miastach Polski, natomiast w Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Bielsku-Białej czy Radomiu sklepy Tedi są już otwarte – mówi z dumą prezes sieci Tedi.

Szef sieci Tedi nie chce aby placówki zarządzanej przez niego sieci porównywać z innymi operatorami takimi jak np. Pepco czy KiK. - Na pierwszy rzut oka można zauważyć w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty oferowane przez Tedi trafiają w grupy produktowe uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę produktów  niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w ofercie Tedi znajduje się szeroka gama  artykułów przemysłowych – dla domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki oraz duży dział party oraz bardzo atrakcyjny asortyment sezonowy – wylicza Miroslaw Huczek.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • gapcio 19.01.2019

    Kolejny smietnik

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.