28.06.2019 / 11:56
StoryEditor

Mlekovita i Sokołów stworzyły innowacyjny projekt biznesowy [GALERIA]

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Mlekovita oraz Sokołów podjęły współpracę, tworząc innowacyjny projekt biznesowy. Dzięki kooperacji firm, powstały nowe propozycje produktowe, które właśnie pojawiły się na rynku. 

W ramach współpracy Mlekovity z Sokołowem na rynku zadebiutowały na razie nowe rodzaje przekąsek serowych i mięsnych pod markami: Party Time, Wypasiony Duo Snack oraz Sokoliki D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 17:32
StoryEditor
Amazon wytacza broń przeciwko Temu. Wprowadza Haul do Europy

Amazon wprowadza klon platformy Temu do Europy. Pierwszymi Europejczykami, którzy uzyskają dostęp do taniej chińskiej platformy towarowej Haul, będą Brytyjczycy.

Haul to odpowiedź Amazon na rosnący udział w rynku platform takich jak Temu i Shein, które szybko zyskują na popularności dzięki bardzo tanim produktom i błyskawicznym ofertom. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 20:03
StoryEditor
Żabka urosła bardziej niż rynek i ma już prawie 11,5 tys. sklepów. Oto najnowsze wyniki sieci handlowej
Sklep Żabka w Centrum LIM w Warszawie (fot. Bartłomiej Dąbrowski)

Skonsolidowane przychody Grupy Żabka w pierwszym kwartale br. wyniosły 5,67 mld zł, rosnąc o 13 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem. W tym czasie sieć zwiększyła sprzedaż porównywalną (like-for-like) o 6 proc., przebijając tym samym tempo wzrostu całego rynku (4,1 proc. według Nielsena). Towarzyszyła temu jednak strata netto.

Strata netto Grupy Żabka w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła 125 mln zł. Pogłębiła się więc o ok. jedną czwartą w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 r., gdy wynosiła 99 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 09:48