18.05.2020/06:27

Mlekpol ma nową agencję PR

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol będzie współpracować z agencją 38 Content Communication. Będzie ona odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.

Strategię komunikacji po stronie Mlekpolu realizują Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, i Dorota Grabowska, marketing manager firmy. Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska, CEO, oraz Martyna Solińska, corporate PR & strategy director, a działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers, PR manager, Marcin Ścigała, senior consultant, oraz Nikodem Chudzik, consultant.

PR produktowy tworzą dwa zespoły – pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek, PR manager, ze wsparciem Alicji Kosmalskiej, senior consultant, oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska, PR manager, ze wsparciem Moniki Majewskiej, PR consultant.

Do Mlekpolu należą takie marki jak: Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.