Młodzi konsumenci nie chcą płacić za zakupy kartami kredytowymi. Wolą aplikacje płatnicze i płatności odroczone
Znacząco maleje zainteresowanie płatnościami kartami kredytowymi wśród przedstawicieli młodszego pokolenia - wynika z badania przeprowadzonego w drugim kwartale br. przez NPS Prism należące do firmy doradczej Bain & Company. To wyzwanie m.in. dla wydawców kart, ważna wskazówka dla sklepów stacjonarnych i internetowych, a zarazem spora szansa dla branży fintech.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
30.08.2021
ja tam wolę gotówkę, wiem co mam i przynajmniej zgniły system nie może mnie odciąć z byle powodu od dostępu do pieniędzy, Wam też tak radzę! Już niedługo, jak będziesz nieposłuszny systemowi, wytną Cię z życia, to wszystko dla naszego dobra oczywiście, NWO