Młodzi konsumenci rozkręcą e-handel
Rosnące dochody młodych Polaków i zwolnienie z obciążenia podatkiem od handlu spowodują, że w najbliższych latach e-commerce w naszym kraju będzie się szybko rozwijał – informuje „Rzeczpospolita”.
Według cytowanego przez dziennik raportu McKinsey, Polacy w wieku 10-24 lata do 2020 r. podwoją swoje dochody, które osiągną poziom 26,6 mld zł. Konsumenci mający 25-34 lata zwiększą dochody o 42,4 proc. – do 36,4 mld zł. Ponieważ grupy te są niejako „wychowane” na internecie, można oczekiwać wzrostu liczny transakcji zakupów w sieci. Tylko w tym roku liczba e-sklepów wzrosła o 1,3 tys. i jest ich ponad 20 tys., a wartość e-handlu (według różnych szacunków) może sięgnąć 35-40 mld zł.
Więcej w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.
1 komentarz
-
06.09.2016
Młodzi konsumenci to również młodzi pracownicy w różnych firmach. Czy ktoś z nich będzie chciał jeszcze poruszać się w świecie offline? Dla firmy i dystrybutorów FMCG przygotowaliśmy hurtum.pl - miejsce w którym sprzedający (producenci, dystrybutorzy, hurtownie) oferują towary klientom biznesowym w sprzedaży hurtowej. Zapraszam do rejestracji na hurtum.pl!
7