17.11.2020/11:57

Mniej promocji niż rok temu. Nawet 80 proc. spadek w niektórych formatach

Największe spadki liczby promocji w I półroczu br. widać w branży artykułów dziecięcych (-79 proc.), w sieciach RTV i AGD (-43 proc.) oraz w hipermarketach (-27 proc.). Ogólnie w sklepach ogólnie było o 15 proc. mniej promocji niż rok temu - wynika z raportu AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE Research przygotowanego na podstawie analizy 2,3 mln promocji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także