17.11.2020 / 11:57
StoryEditor

Mniej promocji niż rok temu. Nawet 80 proc. spadek w niektórych formatach

Promocje w sieci marketów Kaufland (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Największe spadki liczby promocji w I półroczu br. widać w branży artykułów dziecięcych (-79 proc.), w sieciach RTV i AGD (-43 proc.) oraz w hipermarketach (-27 proc.). Ogólnie w sklepach ogólnie było o 15 proc. mniej promocji niż rok temu - wynika z raportu AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE Research przygotowanego na podstawie analizy 2,3 mln promocji.

W I półroczu tego roku sieci handlowe ogólnie zrobiły w gazetkach o 15 proc. mniej promocji niż w analogicznym czasie 2019 roku. Według ekspertów, IV kwartale ub.r. sieci mogły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
18.12.2025 / 12:07
StoryEditor
Zakupy pełne stresu przed świętami? Badanie nie pozostawia złudzeń
Przedświąteczne zakupy mogą być stresujące (fot. Shutterstock)

Z najnowszego badania SW Research dla Kauflandu wynika, że świąteczne zakupy kojarzą się Polakom głównie z pośpiechem i presją. 51 proc. badanych wskazuje brak czasu i niekomfortowy tłok, a niemal co czwarta osoba długie kolejki jako główne źródło stresu. Zakupy często będą robione na ostatnią chwilę.

Badanie przeprowadzone na zlecenie sieci Kaufland pokazuje, że choć Polacy różnie planują świąteczne zakupy, łączy ich potrzeba większego spokoju, przewidywalności i świadomego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2025 / 17:22
StoryEditor
Fresh Corner rośnie szybciej niż stacje paliw. Jak MOL rozwija convenience w Polsce?
Strefa Fresh Corner na stacji MOL w Polsce

Gastronomia stała się jednym z kluczowych filarów biznesu detalicznego Grupy MOL. Koncept Fresh Corner, rozwijany od dekady na stacjach paliw koncernu, notuje rekordowe wyniki sprzedaży w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce sieć przyspiesza rozwój formatu, zapowiadając dalszą ekspansję i umacnianie pozycji w segmencie convenience food dla kierowców i podróżnych.

Rekordowy rok Fresh Corner w regionie

Mijający rok okazał się najlepszym w dziesięcioletniej historii konceptu Fresh Corner. Na wszystkich stacjach MOL w regionie sprzedano łąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 10:49