05.07.2022 / 11:12
StoryEditor

Mocna presja na marże to największe wyzwanie dla sieci handlowych. W ich utrzymaniu nie pomogą radykalne zmiany w zachowaniach konsumentów

Koszyk z alkoholami dystrybuowanymi przez spółkę Ambra (Ambra)
Jeszcze zanim inwazja na Ukrainę podniosła ceny energii i koszty niektórych podstawowych surowców sprzedawcy żywności obawiali się spadków na rynku sprzedaży, rosnącej presji na ceny i konkurencji, jak również inflacji.

Po okresie pandemicznej prosperity europejscy sprzedawcy artykułów spożywczych muszą przygotować się na trudny rok. Presja inflacyjna, wrażliwość kupujących na cenę i większa ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 13:08