27.02.2019 / 15:58
StoryEditor

Modern-Expo notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Firma wdraża nową strategię marketingową

Od lewej: Petro Pylypiuk i Bogdan Łukasik (mat. prasowe)
Modern-Expo, światowy producent i dostawca kompletnych rozwiązań detalicznych, rozpoczął proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy w ciągu 22 lat istnienia na rynku. Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo wdraża nową strategię marketingową, opartą na haśle „We Create Retail New”. W 2018 roku wzrost sprzedaży Modern-Expo wyniósł 26 proc., zgodnie z planami w 2019 roku firma ma osiągnąć wzrost na poziomie 33 proc.

W 2018 roku firma Modern-Expo na nowo zdefiniowała swoją misję – „Pomagamy sprzedawcom detalicznym sprzedawać, a konsumentom kupować”. Dziś celem firmy jest zajęcie pozycji kluc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Papito w Dino! Energetyk od PashyBicepsa chwycił boga polskich sklepów za nogi
Jarosław ”pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława PashęBicepsa Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do jednej z największych polskich sieci handlowych, sieci marketów Dino. To ogromny krok w rozwoju marki, która w zaledwie cztery miesiące po premierze trafiła na półki tysięcy sklepów w całym kraju.

Dzięki współpracy z Dino Polska, Papito Energy zyskuje ogólnopolską dystrybucję i nowe, większe puszki energetyków w specjalnym wariancie dla klientów tej sieci.

Nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 14:24
StoryEditor
Żabka na maksa w systemie kaucyjnym. Sieć przyjmuje wszystkie opakowania, te bez znaku kaucji także, i sypie żappsami
Do systemu kaucyjnego przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka nie ma prawnego obowiązku prowadzić zbiórki opakowań objętych systemem kaucyjnym, a jednak to robi. Co więcej, sklepy Żabka przyjmują od klientów butelki i puszki bez względu na to, czy jest na nich znaczek kaucji, czy też nie. Sieć postanowiła też okresowo podwoić liczbę punktów przyznawanych klientom w aplikacji Żabka za zwrot plastikowych butelek oraz puszek.

Do systemu kaucyjnego, który oficjalnie działa w Polsce od 1 października 2025 r., przystąpiło blisko 12 tys. sklepów Żabka, a więc prawie wszystkie, mimo że zdecydowana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. listopad 2025 19:30