27.02.2019 / 15:58
StoryEditor

Modern-Expo notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Firma wdraża nową strategię marketingową

Od lewej: Petro Pylypiuk i Bogdan Łukasik (mat. prasowe)
Modern-Expo, światowy producent i dostawca kompletnych rozwiązań detalicznych, rozpoczął proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy w ciągu 22 lat istnienia na rynku. Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo wdraża nową strategię marketingową, opartą na haśle „We Create Retail New”. W 2018 roku wzrost sprzedaży Modern-Expo wyniósł 26 proc., zgodnie z planami w 2019 roku firma ma osiągnąć wzrost na poziomie 33 proc.

W 2018 roku firma Modern-Expo na nowo zdefiniowała swoją misję – „Pomagamy sprzedawcom detalicznym sprzedawać, a konsumentom kupować”. Dziś celem firmy jest zajęcie pozycji kluc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 16:16
StoryEditor
Red Bull zachęcał handlowców do usuwania z półek energetyków konkurencji? KE wszczyna dochodzenie!
KE przyjrzy się działaniom producenta Red Bulla (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko firmie Red Bull. Celem postępowania jest sprawdzenie, czy austriacki producent nie ogranicza konkurencji w kategorii napojów energetycznych.

Śledztwo Komisji Europejskiej wszczęte zostało m.in. po serii porannych przeszukań siedziby firmy w 2023 roku oraz po podniesieniu zarzutów dotyczących antykonkurencyjnych prak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 10:22
StoryEditor
Zmowa cenowa na rynku kas fiskalnych? UOKiK robi przeszukania w czterech firmach
UOKiK, za zgodą sądu, przeprowadził przeszukania w czterech firmach, w tym w siedzibie producenta kas fiskalnych Posnet Polska oraz jego partnerów handlowych – ESC, Segal i Dotkom. fot. Posnet Polska

UOKiK na tropie zmowy cenowej kas fiskalnych! Urząd przeszukał giganta Posnet Polska i trzech dystrybutorów, podejrzewając nielegalne ustalanie cen. Chodzi o droższe urządzenia, terminale i skanery. Czy skończy się na karach do 10% obrotu?

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające wobec Posnet Polska - jednego z największych producentów kas fiskalnych w kraju. Urząd sprawdza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 17:59