08.07.2020/18:28

Modivo otwiera pierwszy, utranowoczesny sklep stacjonarny [GALERIA]

Eobuwie.pl, które w styczniu 2018 roku uruchomiło pierwszy sklep offline, startuje z podobnym konceptem odzieżowym. Sklep internetowy Modivo od końca czerwca br. ma swój stacjonarny punkt w Warszawie w Galerii Młociny.

Pierwszy stacjonarny sklep Modivo w Polsce ulokowany jest nad salonem Eobuwia. Placówki mają wspólny, trzypiętrowy magazyn, połączony siecią taśmociągów w celu transportu produktów. 

Na potrzeby sklepów wynajęto w Galerii Młociny około 2,5 tys. mkw. powierzchni, z czego dla klientów dostępna jest niewielka część. Serce obu salonów stanowi zaplecze magazynowe. Zarówno Modivo jak i Eobuwie jest nowatorskim konceptem na rynku, stanowiącym połączenie zakupów online i offline. Aby oswoić klientów z nowym sposobem dokonywania zakupów ubrań pod logiem Modivo widnieje dopisek „by eobuwie.pl”.

Przedstawiciele Modivo zapewniają, że koncept sklepu jest ich oryginalnym pomysłem, a opracowując nowy model sprzedaży nie wzorowali się na innych markach. Firma stawia na nowe grupy konsumentów i - jak podaje – rozwijanie unikalnego consumer experience.

Pomysł Modivo zakłada, że do czasu wyboru produktów, klient nie ma kontaktu z towarem. Selekcji ubrań można dokonać na kanapach przed specjalnymi tabletami. Po zadeklarowaniu chęci przymierzenia ubrań, klient wpisuje swój numer telefonu (wykorzystywany tylko do celów związanych z zamówieniem), a po otrzymaniu sms-a udaje się do strefy przymierzalni i pokazuje do zeskanowania kod kreskowy. Obsługa przymierzalni kieruje klienta do wybranej „garderoby”. 

Zamówione do przymierzenia ubrania znajdują się w specjalnie skonstruowanej szafie, połączonej z magazynem. Jeśli konieczna jest wymiana odzieży na większy lub mniejszy rozmiar można zgłosić to w garderobie również za pomocą tabletu, tym razem przyczepionego do ściany. Jednorazowo do przymierzalni klient może zamówić 5 sztuk odzieży, ale jeśli zaistnieje konieczność wymiany rozmiaru, jest taka możliwość.

W przymierzalni Modivo klient może zdecydować, które ubrania chce kupić, a które odłożyć. O tym również decyduje za pośrednictwem tabletu. Po dokonaniu wyboru odzież zostaje w przymierzalni. Kupujący opuszcza pomieszczenie bez wybranych produktów. Pakowanie odbywa się na zapleczu. Klient przechodzi do kasy, gdzie po opłaceniu zamówienia, odbiera wybrane towary. Z poziomu Modivo można zamówić również buty z eobuwia.pl. Oba sklepy połączone są schodami wewnętrznymi, a w salonie obuwniczej marki widać na ścianie klatki chodowej logo Modivo.  

Tak wyglądają zakupy w Modivo z punktu widzenia klienta. Za prawidłowe działanie obu sklepów odpowiada specjalnie przygotowany system informatyczny i 40-osobowa ekipa obu sklepów. Na zapleczu salonów zbudowano nowoczesny magazyn, który zatowarowano w ponad 25 tys. produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.