10.05.2017/13:48

Moja Biedronka walczy z Tesco Clubcard o palmę pierwszeństwa wśród kart lojalnościowych

Z danych GfK wynika, iż liczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby posiadające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • kamis393 11.05.2017

    Podstawowa różnica między kartami lojalnościowymi Biedronki i Tesco jest taka, że Biedronka za te swoje punkty - jak dotąd nic nie daje klientowi w zamian. Bo co dorosłej osobie po jakichś bzdetach typu "Świeżaki". Tesco natomiast przelicza uzbierane punkty na bony zniżkowe i oprócz tego - daje kupony zniżkowe na niektóre produkty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.