10.05.2017/13:48

Moja Biedronka walczy z Tesco Clubcard o palmę pierwszeństwa wśród kart lojalnościowych

Z danych GfK wynika, iż liczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby posiadające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • kamis393 11.05.2017

    Podstawowa różnica między kartami lojalnościowymi Biedronki i Tesco jest taka, że Biedronka za te swoje punkty - jak dotąd nic nie daje klientowi w zamian. Bo co dorosłej osobie po jakichś bzdetach typu "Świeżaki". Tesco natomiast przelicza uzbierane punkty na bony zniżkowe i oprócz tego - daje kupony zniżkowe na niektóre produkty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.