27.05.2020 / 09:05
StoryEditor

Jak budować lojalność klientów sklepów w czasie pandemii?

Patryk Rudnicki, menedżer w Bain & Company Poland/CEE. (Bain)
Firmy handlowe, które będą potrafiły wykazać się troską o bezpieczeństwo klientów, sprawnie zareagować na ich nowe potrzeby, a także zaangażują się społecznie, mają szansę poszerzyć bazę lojalnych klientów. Obecna sytuacja może okazać się szansą do zbudowania silnych i długofalowych więzi z klientami, pozwalających na osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej, wynika z analiz ekspertów Bain & Company.

W czasie pandemii, zachowania i preferencje klientów dynamicznie się zmieniają. Zagrożenie epidemiologiczne wpłynęło na zmianę zawartości koszyków zakupowych oraz ich wartość, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Problemy z żywnością z Ukrainy. Kontrola IJHARS wykazała problemy w ok. 80 proc. sklepów

We wrześniu 2025 r. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych skontrolowała prawidłowość znakowania żywności importowanej z Ukrainy, oferowanej w polskich sklepach stacjonarnych i internetowych. Wyniki wykazały liczne uchybienia w informowaniu konsumentów o produktach. Jakie nieprawidłowości najczęściej pojawiały się na etykietach i stronach internetowych?

We wrześniu 2025 r. inspektorzy IJHARS przeprowadzili działania kontrolne dotyczące jakości handlowej żywności pochodzącej z Ukrainy. Celem było sprawdzenie prawidłowości znakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Trendy w globalnym e-commerce. Polscy przedsiębiorcy na fali wznoszącej [RAPORT]
Raport DHL eCommerce 2025 (mat. prasowe)

DHL eCommerce zaprezentowało pierwszą biznesową edycję raportu E-commerce Trends 2025. AI, social commerce i zrównoważony rozwój to wiodące trendy w 2025 roku. Co najważniejsze, polskie firmy radzą sobie doskonale: wykorzystują zarówno innowacje technologiczne, możliwości handlu międzynarodowego, a także sprzedaż wielokanałową.

Najważniejsze wnioski z raportu

  • Coraz szybsza adopcja rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI): prawie połowa firm integruje AI w swoich operacjach, w Polsce 39 proc...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 03:25