24.02.2020/10:34

Monika Dyrda, Nielsen: Producenci napojów będą musieli szukać nowych produktów i swoich nisz [WYWIAD]

– Większość kategorii napojów bezalkoholowych rosła w 2019 roku jedynie wartościowo, nie zaś wolumenowo. Dlatego producenci będą musieli szukać nowych produktów i swoich nisz. To już się zresztą dzieje, obserwujemy wzajemne przenikanie się wielu kategorii i trendów – mówi w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl Monika Dyrda, client director w agencji Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Elizabet34 25.02.2020

    Dla mnie numerem jeden wśród energetyków pozostają Tigery, te nowe kombinacje smakowe dobrze uzupełniają ten rynek. Działają i nie są oklepane, jak cała reszta podróbek :-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.