23.03.2020/12:33

Można prognozować zmiany zachowań konsumentów w miarę rozwoju epidemii koronawirusa [RAPORT]

Analiza przebiegu epidemii w kolejnych krajach świata doprowadziła do identyfikacji sześciu kluczowych punktów zwrotnych w zachowaniu konsumentów wobec narastającego zagrożenia infekcją. Te progi stanowią wczesne sygnały informujące o zmianach w wydatkach konsumentów, przede wszystkim w odniesieniu do najniezbędniejszych w warunkach kryzysu produktów spożywczych i związanych z ochroną zdrowia. Ewolucja zachowań konsumentów wobec epidemii przebiega podobnie na wielu monitorowanych rynkach świata, dzięki czemu kraje, do których zagrożenie dotarło później, są w stanie modelować rozwój sytuacji u siebie – raport firmy Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.