19.04.2021/10:21

Na podium najtańszych sieci handlowych wraca stary lider rankingu. Lidl stracił pierwszą pozycję

Najtańsze produkty zdrożały przez ostatni rok aż o 9 proc., a na wzrost ich cen wpłynęła inflacja, która według GUS przekroczyła w marcu 3 proc. oraz systematycznie rosnące ceny żywności w sklepach internetowych. W rankingu sporządzonym przez ASM Sales Force Agency nastąpiła roszada. Lidl, który na chwilę zajął pozycję najtańszej sieci handlowej, nie jest już liderem zestawienia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 19.04.2021

    Bardzo łatwo jest wygrać ten ranking - ustawiając niski ceny na wybrany asortyment a pozostały mieć w kosmicznych cenach. . Czemu autora dziwią duże różnice cenowe między sieciami? Wiadomo jest że część klientów nadal pobiera wysokie półkowe co przekłada się na ceny. Od dziesięcioleci co roku poprawiany % od obrotu generuje ceny .... Moim zdaniem jeżeli jedynym pomysłem sieci jest niska cena to taka sieć się nie obroni w perspektywie kilku kolejnych lat ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.