18.09.2018/10:18

Na rynku żywności pochodzenie ma znaczenie

Patriotyzm gospodarczy wpływa na decyzje zakupowe naszych konsumentów, szczególnie w przypadku produktów spożywczych. Aż 60 proc. Polaków deklaruje, że krajowe pochodzenie produktów z tej kategorii zachęca ich do zakupu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • dociekliwy konsument 18.09.2018

    A czy firmy, które mają w swojej nazwie nazwę naszego kraju są kapitałowo polskie?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.