06.02.2021 / 15:25
StoryEditor

Na wschodzie nadal jest wiele handlowych „białych plam”. To szansa dla dyskontów i supermarketów

Logo sklepu sieci Biedronka (materiały własne)
Dane firmy GfK pokazują, że w Polsce wciąż są powiaty, w których na jeden supermarket lub dyskont spożywczy przypada aż 80 tys. mieszkańców. To tereny głównie na wschodzie oraz południu Polski.

Badania przytacza „Rzeczpospolita”. Wynika z nich, że większy podział obserwujemy w przypadku sklepów dyskontowych. W pasie wzdłuż zachodniej granicy jest ich zdecydowanie więce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 13:59
StoryEditor
Marki własne wciąż w natarciu, ale tempo globalnej ofensywy spada. Kluczowe trendy kształtujące wzrost marek własnych i produktów markowych [NIELSEN IQ]
Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium (fot. Shutterstock)

Postrzeganie produktów marek własnych i ich jakości przez konsumentów znacznie się poprawiło. Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium. Jak powinni zareagować detaliści? Kluczowe trendy napędzające wzrost marek własnych i produktów markowych analizuje Nielsen IQ w raporcie "Key Trends Shaping Private Label and Branded Product Growth".

Zmiana postrzegania wartości

Percepcja marek własnych jako gorszych jakościowo słabnie, 68 proc. respondentów postrzega je jako dobrą alternatywę dla marek znanych, a 69 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 10:41
StoryEditor
Grupa Mex Polska: bardzo dobry pierwszy kwartał, perspektywy jeszcze lepsze
Obecnie Grupa Mex Polska zarządza 55 lokalami gastronomicznymi (fot. Mex Polska)

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Mex Polska za I kwartał 2025 roku powinny osiągnąć prawie 26 mln zł, co pozwoli na osiągnięcie ponad 15 proc. wzrostu w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego - poinformowała spółka gastronomiczna.

Utrzymująca się dynamika wzrostu przychodów pozostaje zgodna ze strategią rozwoju Grupy, która zakłada systematyczne zwiększanie skali działalności operacyjnej poprzez ekspansj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 05:35