30.11.2020/11:28

Nadawanie przesyłek w paczkomatach już możliwe z poziomu aplikacji InPost Mobile

InPost wdraża nową usługę, która pozwoli na nadawanie przesyłek w paczkomatach, przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej. Paczki mogą zostać nadane do innego paczkomatu lub na adres odbiorcy.

- Najbardziej skomplikowana usługa jaką w historii firmy wdrażamy! Po prawie 11 miesiącach wytężonej pracy zespołów IT, R&D, Marketingu, Aplikacji Mobilnej, a także działu Operacji wdrażamy usługę, której długo nikt nie dogoni w ogólnokrajowej skali! - napisał Rafał Brzoska, dyrektor generalny InPostu.

Warto podkreślić, że nadawanej na paczce nie trzeba naklejać etykiet, wystarczy natomiast kod QR lub kod nadania w aplikacji. Za paczkę na razie zapłacić będzie można Blikiem, ale możliwości płatności będą stopniowo rozwijane (karta płatnicza, szybkie przelewy, Apple Pay i Google Pay).

- Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów - oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy - gdziekolwiek jest, cokolwiek robi - ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu - dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny - koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach - mówi cytowany w komunikacie Rafał Brzoska.

Aplikacja firmy InPost ma już 5,2 mln aktywnych użytkowników.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także