Nadchodzi RODO. SPAR zawiesza program lojalnościowy.
SPAR zawiesza program lojalnościowy. Jak poinformował na Twitterze dziennikarz Wojciech Boczoń, wszystko przez wchodzące w życie przepisy o RODO.
Sieć #SPAR zamyka swój program lojalnościowy. W sklepie widnieje wywieszka, że to przez "nowe unijne przepisy RODO" :)
Pamiętam jak zakładałem kartę lojalnościową - musiałem dyktować Pani przy kasie imię nazwisko itp. A za mną kolejka :)#rodo pic.twitter.com/SfDu4O3Joy
SPAR opublikowało komunikat informacyjny na swojej stronie internetowej. Sieć poinformowała, że program zakończy się 30 kwietnia br. Jednocześnie, jak zaznaczono, ostateczny termin wymiany punktów zgromadzonych do czasu zakończenia programu na nagrody to 31 grudnia br.
SPAR Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 260 punktów detalicznych w formatach Supermarket, Eurospar i Express.
Na świecie SPAR jest największą siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy marki funkcjonują w 44 krajach na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.
6