01.06.2015/16:00

Najmniejsze sklepy w odwrocie

W ciągu minionych 10 lat udział powierzchni małych sklepów liczących poniżej 100 mkw. w całkowitej powierzchni handlowej w Polsce spadł z 61 do zaledwie 44 proc. w 2013 roku. Jednocześnie wyraźnie wzrósł udział sklepów o metrażu powyżej 400 mkw., które obecnie zajmują aż 43 proc. całej powierzchni handlowej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.