23.01.2019/15:51

Najnowsze preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Badanie DPDgroup Barometr E-shopper 2018, przeprowadzone przez instytut badawczy Kantar TNS na próbie niemal 25 tys. internautów w 21 krajach Europy, potwierdziły dotychczasowe tendencje rynkowe. Zwiększa się odsetek konsumentów, którzy dokonali zakupów w zagranicznych e-sklepach. Na znaczeniu zyskują także smartfony, które stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci.  

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.