29.05.2018/10:28

Najwięcej na promocję wydały dyskonty, markety budowlane i elektromarkety

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w branży handlowej i farmaceutycznej, w kwietniu 2018 roku. Dane pokazują, że wciąż wzrastają wydatki reklamowe firm z branży handlowej. Okres wiosenny sprzyja promocji sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do odświeżenia mieszkań oraz przygotowania ogrodów na majówkę.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • trotko 16.06.2018

    No tak, zaczynali tu od malutkiej firmy

  • sadek 12.06.2018

    Co chwilę widzę reklamy media experta - cieszyć się że to polska sieć

  • ozon 01.06.2018

    W emdia expercie jest ankieta do wypełnienia i jak coś się kupi i mozna wygrać 750 zł. To jest pomysł na promocje.

  • niok 30.05.2018

    @4 haha, to prawda. Swoja droga dawno żadnej nowej reklmy nie puszczali...

  • fuki 30.05.2018

    Myślałem ze ME wydąło więcej, ale tak czy owak nikt nie przbeje reklamy z Lisowską. Włąąąączamy, niskie ceny!

  • majka 30.05.2018

    Co chwilę w radio słyszę o kolejnych promocjach od media expert ;)

  • olo 30.05.2018

    Tyle dobrze ;D ja im kibicuję też właśnie dlatego

  • jaceko 29.05.2018

    Polski media expert na drugim miejscu - miło ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.