25.02.2020/13:22

Naleśniki w czołówce dań zamawianych przez Uber Eats

O ponad 100 procent wzrosła sprzedaż naleśników przez aplikację Uber Eats w ciągu ostatniego roku. Firma pochwaliła się tymi danymi przy okazji przypadającego dziś Święta Naleśnika.

Jak pokazują dane Uber Eats w 2019 roku klienci zamówili za pośrednictwem aplikacji Uber Eats o 110 proc. więcej naleśników niż w roku poprzednim. Na liście najchętniej zamawianych dodatków królują słodycze. Pierwsze miejsce zajmuje nutella, drugie przypadło czekoladzie, a trzecie bitej śmietanie. W pierwszej dziesiątce znalazły się też m.in mascarpone, banan, a nawet cebula.

Jak informuje Uber Eats z roku na rok naleśniki cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Zamawiane są francuskie crepes, amerykańskie pancakes oraz meksykańskie tortille w wielu wariantach. Od startu usługi Uber Eats w Polsce, w 2017 roku, liczba zamówień wzrosła aż 10-krotnie, a w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej 18-krotnie. W tym czasie rekordzista zamówił naleśnika z aż 12 dodatkami.

Polska jest trzecim krajem na świecie pod względem liczby zamówionych naleśników w aplikacji. Wyprzedza ją tylko Francja i Wielka Brytania.

W Polsce usługa Uber Eats działa już 3 lata. Pierwszym miastem, w którym Uber Eats wystartował, była Warszawa. Dzisiaj jest dostępny w 20 miastach w Polsce. Oprócz stolicy, są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce oraz Radom. Polska jest jednym z największych rynków dla Uber Eats w całej Europie.

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 650 miastach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.