14.09.2018/10:01

Nalevka Polska chce podwoić sprzedaż

Firma Nalevka Polska, producent nalewek marki Sen, planuje osiągnąć na koniec roku o 100 proc. lepsze wyniki sprzedaży niż w zeszłym roku. Producent zapowiada położenie sporego nacisku na branżę HoReCa.

Jak informują przedstawiciele Nalevka Polska, firma chce osiągnąć wynik na poziomie 2400-2500 butelek. W 2019 r. prognozowane jest dalsze podwojenie dotychczasowej produkcji i sprzedaży. W kolejnych latach właściciele marki chcieliby utrzymać tempo wzrostu produkcji i sprzedaży na poziomie około 25-30%. – Stały wzrost zapewni nam stabilność produkcji oraz terminowość realizacji dostaw przy zachowaniu dotychczasowej, wysokiej jakości naszych nalewek – dodaje Krzysztof Jarząbek, wiceprezes zarządu Nalevka Polska. Priorytetem jest zwiększenie sprzedaży na rynku HoReCa. Od początku roku producent podwoił liczbę współpracujących z firmą restauracji. Do grudnia zarząd liczy na potrojenie tej liczby. Rośnie też wolumen sprzedaży na rynku biznesowym. W tym roku uruchomiono kilka nowych projektów brandingowych, takich jak etykieta i pudełko z logiem klienta. – Obserwujemy wzrost zainteresowania taką formą promocji wśród dużych firm i koncernów. Chcemy wykorzystać ten trend – przekonuje Adam Zniszczyński, dyrektor zarządzający w Nalevka Polska.

Firma stale poszerza również ofertę swoich trunków. Jesienią do sprzedaż trafi nalewka z tarniny, dziko rosnącego owocu z Roztocza w okolicach Biłgoraja. Kolejnym produktem jest sidośliwa. – Rozwój oferty to jeden z elementów budowania naszej przewagi konkurencyjnej. Strategia firmy zakłada rozpoczęcie działalności w każdym mieście wojewódzkim, na początek przynajmniej w jednej restauracji i jednym sklepie. Możliwe jest również zwiększenie asortymentu poprzez wprowadzenie różnej pojemności butelek, np. 200ml i 700ml – dodaje Adam Zniszczyński, podkreślając, że Nalevka Polska do produkcji swoich wyrobów używa tylko ręcznie zbieranych, ekologicznych owoców.

Nalevka Polska to polska  firma z siedzibą w Lublinie działająca na rynku od 2016 roku, zajmująca się produkcją ręcznie wytwarzanych, naturalnych nalewek marki SEN. Społka działa w segmencie sklepów detalicznych oraz sektora HoReCa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.