24.08.2017/12:52

Napoje i alkohole motorem wzrostu rynku reklamowego

Po sześciu miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 4 255,5 mln zł – o 1,3 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,3 proc.), w drugim kwartale rynek spowolnił i urósł jedynie o 0,5 proc. – wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.