21.09.2017/07:45

Nestlé postawi na młodych

Nestlé rozpoczyna globalną kampanię mającą na celu wspierania młodych osób. Do 2030 roku pomoże 10 milionom osób z całego świata w wykorzystaniu możliwości ekonomicznych, m.in. poprzez praktyki i staże.

Prezes Nestlé, Mark Schneider w Nowym Jorku, podczas jednej z sesji Zgromadzenia Ogólnego ONZ, ogłosił najnowsze zobowiązania firmy w obszarze wspierania młodych. Schneider podkreślił, że inwestowanie w młodzież jest dla Nestlé kluczowe w osiągnięciu celów zrównoważonego rozwoju, jakie firma przed sobą postawiła. Jednocześnie jest to dalekosiężna inwestycja wspierająca rozwój ekonomiczny.

W ramach powziętych zobowiązań, Nestlé w Polsce tylko do 2020 roku wesprze ponad 1300 osób do 30 roku życia. Do końca 2016 roku firma zatrudniła już 1500 młodych, objęła programem praktyk i staży blisko 500 osób, a także przeprowadziła 530 warsztatów.

Nestlé needs YOUth” to globalna inicjatywa obejmująca wszystkie działania, których celem jest wspieranie rozwoju prężnych i aktywnych społeczności poprzez stwarzanie młodym szans zatrudnienia. Jednym z kluczowych filarów „Nestlé needs YOUth” jest „Sojusz dla Młodych” (ang. „Alliance for YOUth”), w ramach którego Nestlé wraz ze swoimi partnerami biznesowymi pomaga młodym w wejściu na rynek pracy. 

Oprócz stwarzania szans zatrudnienia, „Sojusz dla Młodych” wspierać będzie młodych rolników i przedsiębiorców w całym łańcuchu wartości Nestlé. Zachęci również do innowacji. W tym celu stworzono specjalną platformę HENRi@Nestlé. Za jej pośrednictwem firma pomoże młodym przedsiębiorcom w realizacji ciekawych pomysłów i rozwijaniu działalności gospodarczej. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.