28.11.2019/12:25

Netto inwestuje w system monitorujący kolejki oraz informujący o brakach towaru na półkach

Sieć Netto Polska uruchomiła w Szczecinie przy ul. Metalowej 63A swój najnowocześniejszy sklep na polskim rynku. Placówka jest wyposażona m.in. w system monitorujący kolejki w sklepach oraz informujący o brakach towaru na półkach.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci Netto Polska nowy szczeciński sklep duńskiego dyskontera został wyposażony w najnowsze technologie stworzone dla branży retail. Do wykorzystywanych już standardowo w placówkach Netto 3.0 zintegrowanych systemów komunikacji bezprzewodowej pracowników oraz nagłośnienia i zarządzania kolejką kasową, wprowadzono innowacyjny system inteligentnych kamer, pozwalających na automatyczne informowanie personelu o konieczności otwarcia kolejnych kas. System obejmuje również półki sklepowe i informuje o konieczności uzupełnienia brakujących produktów.

Wszystkie rozwiązania działają w ramach jednego środowiska o nazwie Xaris, co daje możliwość ich maksymalnego wykorzystania i optymalizacji pracy pracowników sklepu. Uruchomiony został również system dostaw nocnych, który poprawi efektywność dystrybucji.

Sieć Netto działa w Polsce od 24 lat. Firma ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.