27.03.2020/12:07

Netto Polska ogranicza limit klientów w sklepach. Konkurencja obostrzenia już wprowadziła

W związku z epidemią koronawirusa, sieć handlowa Netto poinformowała o możliwości ograniczenia liczby osób robiących zakupy na terenie swoich sklepów. W razie konieczności, wprowadzony zostanie limit 50 klientów przebywających jednocześnie w danej placówce. Rozwiązanie ma na celu zapewnienie przestrzegania minimalnych odległości między osobami w sklepie i zwiększenie ich bezpieczeństwa.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Antyabsurd 05.11.2020

    Netto omijać szerokim łukiem. Wytyczne z GIS dla wszystkich placówek są takie same, lecz Netto wprowadza swoje bezprawne. Nie chcą wpuszczać np. matki z dziećmi? Dziecko to nie klient. Co ma zrobić matka z dziećmi, jak nie może zostawić samotnie w domu lub nie ma nikogo do pilnowania? Tylko w Netto takie cyrki. Trzeba to bezprawie zgłosić do odpowiednich organów. Bojkotować to Getto.

  • zirytowany klient 30.03.2020

    Sklep nr 150 - za każdym razem trafiam na brudne koszyki. Całe szczęście, że po drugiej stronie ulicy jest Kaufland!

  • MOJ NICK 27.03.2020

    A kiedy naprawde zadbają o bezpieczeństwo? Dla klienta nie mają odkażaczy, jak ma konkurent. A te kasierki za tymi śmiesznymi przegródkami to biedne dziewczyny. Przegródki nie ochroną bo są zakrótkie. A kasierki schylają sie po pieniędze bo niema okienek. Kasierki bez masek.

  • Człowiek 27.03.2020

    Byłem dziś u nich na zakupach. Bo w Biedronce i łidlu mieli przerwe. Więcej nie pójdę i nie poleczm innym. Nie mają przy wejściu ani żadnych odkażaczy ani rękawiczek jednorazowych!!! Nawet przy pieczywie! Żenada.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.