08.04.2020/15:36

Netto uruchamia infolinie dla klientów oraz dla pracowników

Netto uruchomiło dwie infolinie – przeznaczoną dla pracowników oraz dla klientów. Mogą z niej korzystać osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów lub chcą np. dowiedzieć się, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.