08.04.2020/15:36

Netto uruchamia infolinie dla klientów oraz dla pracowników

Netto uruchomiło dwie infolinie – przeznaczoną dla pracowników oraz dla klientów. Mogą z niej korzystać osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów lub chcą np. dowiedzieć się, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Netto uruchomiło również osobny numer dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia.

– Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientów. Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Netto zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby zachować najwyższe standardy pracy sklepów, co określają wewnętrzne procedury. Sieć, świadoma potencjalnego zagrożenia, podjęła decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom. We wszystkich sklepach należących do Netto ustawione zostały stacje z płynami do dezynfekcji wózków, koszyków, rąk oraz z woreczkami ochronnymi. Wygodne aplikatory z płynem są dostępne dla każdego kupującego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.