24.11.2016/13:03

Netto wprowadza do sklepów luksusową markę własną Premieur

Luksusowa seria świątecznych produktów marki Premieur, należącej do sieci sklepów Netto, jest już dostępna w sprzedaży. W ofercie klienci znajdą między innymi: sery, szynki, słodycze, przyprawy, ryby oraz wiele innych artykułów, które z powodzeniem można umieścić w świątecznym koszyku.

Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się jakościowe propozycje marek własnych od sieci handlowych. To odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących, w szczególności na święta, wyjątkowych produktów. Dlatego sieć Netto postanowiła rozwinąć ofertę luksusowej linii Premieur. Firma po raz kolejny oferuje limitowaną serię produktów Premieur, która wzbogaca stałą ofertę asortymentową sklepów sieci.

Specjalnie na święta Bożego Narodzenia Netto wprowadziło do sprzedaży propozycje, które powinny spełnić oczekiwania wymagających klientów. W gwiazdkowym katalogu znajdziemy między innymi: plastry łososia norweskiego w dwóch wersjach: wędzonej lub marynowanej z dodatkiem koperku, anchovies w oleju roślinnym z kaparami. Spośród mięsnych propozycji stałej oferty klienci mogą wybrać szynkę Serrano w plastrach z wieprzowiny Duroc z hiszpańskiej Estremadury, a także kiełbasę Chorizo pochodzącą również z Półwyspu Iberyjskiego. Portfolio specjałów dopełniają przyprawy w formie octu balsamicznego z włoskiej Modeny czy pakistańskiej soli krystalicznej w eleganckim, szklanym opakowaniu z młynkiem wielokrotnego użycia.

Netto oferuje także jakościowe propozycje w kategoriach produktów deserowych. Kawa jednorodna ziarnista typu Arabica z regionów Brazylii lub Kolumbii może stanowić udany zestaw upominkowy wraz z liofilizowanymi wiśniami bądź truskawkami z polewą czekoladową w eleganckich, ciemnogranatowych opakowaniach, typowych dla całej serii produktów Premieur.

Wywodząca się z Danii firma handlowa, zarządza w Polsce siecią ponad 360 sklepów w Polsce, ma także trzy magazyny dystrybucyjne i zatrudnia ponad 5 tys. osób. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.