18.06.2020/09:42

Netto zainwestuje w rebranding sklepów Tesco w Polsce ponad 1 mld zł

Michael Løve, CEO Netto International zapowiedział, że duński dyskonter zainwestuje w przekształcenie sklepów Tesco w nowe sklepy Netto 3.0 ponad 1 mld zł. To oznacza, że wraz z kwotą przeznaczaną na zakup sklepów i magazynów brytyjskiej sieci Netto wyda na rozwój w Polsce ok 2 mld zł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • hejdajcieorzecinkidzieki 22.06.2020

    Sugeruję czytać artykuły na drugą rękę. Masa błędów już w pierwszych akapitach. Głównie brak przecinków. Pzdr.

  • Jusek 18.06.2020

    NETTO nie ma siedziby w Szczecinie, z Motańca jest ze 20 km do Szczecina.

  • gija888 18.06.2020

    Co na to Lidl i Biedronka?

  • Nnnn 18.06.2020

    Trzym kciuki - konkurencja jest zawsze dobra dla handlu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.