08.02.2017/12:34

Netto zbadało, co jego pracownicy sądzą o pracy w sieci

72 proc. pracowników Netto jest zadowolonych ze swojej sytuacji w pracy - wynika z badania Barometr, przeprowadzonego wśród osób zatrudnionych w dyskontowej sieci. W najnowszej edycji Barometru udział wzięło ok. 3,7 tys. spośród ponad 5 tys. pracowników sieci.

Badanie pokazało ponadto, że pracownicy Netto mają poczucie, iż posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności do realizacji powierzonych im zadań (80 proc.) oraz są świadomi zakresu pracy, za jaki są odpowiedzialni (81 proc.). Pracownicy Netto mają również poczucie, że zachowują równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

Ankieta przeprowadzona wśród pracowników Netto była anonimowa, co miało nakłonić osoby zatrudnione w sieci do udzielania szczerych odpowiedzi. Badanie odbywa się co roku we wszystkich spółkach Dansk Supermarked (właściciel Netto) i jest realizowane przez duńską agencję Ramboll.

- Analiza raportów, przygotowanych po wewnętrznym badaniu Barometr, pozwala wskazać obszary, które wymagają dopracowania, tak, by móc zapewnić pracownikom sieci jak najlepsze warunki pracy. Wypełnienie ankiet jest anonimowe i całkowicie dobrowolne, a osoby biorące w nich udział za pomocą skali od 0 do 100 mogą dać wyraz swojej opinii na różne aspekty zatrudnienia w Netto - tłumaczy Netto w komunikacie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.